2012. december 15., szombat

Plüss állatok kíméljenek!


Plüss állatok kíméljenek!

Vízióm támadt. Láttam, amint egy hatalmas plüss állat rám ül, és én hiába kapálózok, a hatalmas segge alatt lehelem ki a lelkem. Annyit sem tudtam mondani: jaj...

Egyre inkább úgy érzem, hogy a jó Isten szórakozik velem. Az egyik kezével valóban ad, de a másik kezével meg kétszer annyi kakit nyom a képembe, mintha így akarná tudomásomra hozni, hogy nem az erdőtől nem látom a fát, hanem a mocsoktól, amiben tapicskolok. Erről meg az a szó jut eszembe, hogy fostalicska. Ha nem tudnám, mit jelent még tetszene is ez a kifejezés, olyan játékos, olyan dallamos…J
Na de vissza a hatalmas plüss állatra. Víziómban már jó előre észleltem a közeledését, épp akkor vettem először észre, amikor óriási nyelvét kihúzta valami sötét barlangból, vagy lyukból. Hogy ennek nincs semmi értelme…hát csak akkor, ha te nem ismered a plüss állatok általános viselkedését…
Jó lehet hatalmas seggű plüss állatnak lenni…semmi nem kell hozzá, csak egy nagy nyelv és az ember már szárnyal is fent a világ tetején, legalábbis, amit ő annak hisz. De vigyázat, jönnek új plüss állatok, aki úgy lecsapják a szétmosott, agyonhasznált társaikat, hogy csak úgy koppannak.
Az én uram, azt mondja a minap, amikor mutatom neki a plüss állatot, ne aggódj, két év és elviszi a szíve…Utálom magam ezért, de jobb kedvre derültem ettől... J
Ja, és ha mindez még nem lett volna elég csapás, a Facebook azt javasolta, jelöljem ismerősnem Sláger Tibót. Na szórakozzatok, tudjátok ám kicsodával... J
S így befejezésként, csak egyet mondok, aki karácsonyra plüss állattal lep meg, arra ráküldöm a víziómat, aztán megnézheti magát! J
Ha már a karácsonyt szóba hoztam, hát kezdjünk el készülődni rá. Először készítsünk bonbont, ami nem csak isteni desszert, de szépen becsomagolva remek ajándék lehet a karácsonyfa alá is.

HÁZI BONBON

Ezt a finomságot számtalan ízben elkészíthetjük, én most a kedvenc receptjeimet osztom meg veletek. Imádom a puncsot, így az első töltelék legyen ilyen. Nálam minden bonbon alapja a tejszín, így egy jó nagy adagból kemény habot verek. Annyi részre osztom, ahány ízű bonbont készítek. Az első adag tejszínhabhoz keverünk 1/3 mennyiségű porrá darált kekszet és főzés nélküli puncspudingból kb. két kanállal. A masszából gömböket formálunk. A kemény tejszínhabhoz adhatunk ugyan annyi mennyiségű kókuszreszeléket, majd ebből készítünk kis golyókat. A túrókrémes bonbonhoz fele túró, fele tejszínhab, kis cukor, kevés citromhéj szükséges, majd ezt a masszát is megformázzuk. Készíthetünk aszalt gyümölcsös finomságot is. A gyümölcsöket apróra vágjuk, kis mézzel összekeverjük, majd ebből gyúrunk golyókat. Marcipánmasszát is megformázhatunk hasonlóan. Amikor elkészültek a golyók, az étcsokit kis olajjal felolvasztom, és ebbe mártogatom a kis gömböket. Olajozott rácson szárítom meg a bonbonokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése