2012. június 9., szombat

CSOKI vagy wc deszka…


CSOKI vagy wc deszka…

WC deszkának születni, meglehetősen szar dolog lehet. Az embert folyton csapkodják, ráülnek, és többnyire undorodnak tőle. Ha wc deszkának születtem volna, most tutira fellebbeznék annál a bizottságnál, ahol arról döntenek, hogy az ember wc deszkaént vagy éppen pihe-puha plüssállatként éli az életét.

http://6starliving.com/top-5-most-luxurious-toilets/
Te gondolkodtál már azon, minek szerettél volna születni? Na jó, biztosan léteznek olyanok, akik elégedettek az életükkel, de mondjuk Te, akire most virtuálisan rámutatok, Te biztosan zokogtál már amiatt, hogy ilyen szerencsétlen, semmirekellő testben kell leélned ezt a földi létet. Ha mondjuk, most kapnál egy táviratot, melyet a jó szerencséd írt és azt közölné benne, mostantól az lehetsz, ami csak lenni szeretnél, mi lenne az?
Figyelem! Kapkodni nem ér! Ha elsőre azt mondod, kockás irka, azután öt percen belül nem állhatsz elő a pöttyös labdával, meg a zebracsíkos fotellel is, mert akkor a jó szerencséd berág és olyan absztrakt mintás pónilovat csinál belőled, hogy egy életen át bánni fogod még azt is, hogy valakinek eszébe jutottál a teremtésnél.
Szóval, mi szeretnél lenni? Én nyertes lottószelvény. De persze nem az a fajta, akit azután töltenek ki, miután valaki elvitte a hetek óta halmozódó milliárdokat, hanem pontosan az a milliárdos nyerő cédula.
Megszületnék tök fehéren, aztán szépen megrajzolnának. Gondosan, precízen kerülnének rám a piros számok, majd valaki, simogatva szép egyenletes X-eket tenne rám. Mielőtt feladnának, még imát is rebegnének értem, majd minden nap én lennék a gazdám első és utolsó gondolata is. És amikor kiderülne, hogy igen, én vagyok az a bizonyos, hát nyálasra csókolgatnának, szépen kisimítanának, majd becserélnének egy halom lóvéra. Rövid életem lenne, de ütős J
A nyertes lottószelvény előtt tripla csokis brauni akartam lenniJ Ha az nem is lettem, azért a minap megsütöttem, hogy legalább lássam, hogy néztem volna ki a süti mennyországban.

CSOKIS BRAUNI


35 deka csokit megolvasztok ugyan annyi vajjal összekeverem. Hozzáadok 4 tojást, kevés vanília kivonat, kicsi sót, 30 deka cukrot, 22 deka lisztet. Ezt követően beledarabolok 10 deka ét- 10 deka fehér csokit. 180 fokon 25 percig sütöm. A tetejét fehér csokival és étcsokival díszítjük. Valahogy így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése