2012. június 19., kedd

Ez MESÉS


Ez MESÉS


Fuss Hófehérkének öltözve, kocogj Hamupipőke ruhában és ússz, amikor éppen olyan ruha van rajtad, mint a kis Hableányon! Most tényleg hülyének néznek minket, vagy én aludtam át már megint valami fontos bejelentést, mondjuk, hogy mától Hókuszpók a miniszterelnök?

http://mi9.com/wallpaper/fairy-tale-world-wallpaper_89076/
Lehet, csak én döbbentem meg azon, hogy egy ruhagyártó cég mindenféle tevékenységhez mesefigurának öltöztetne bennünket? Én mondjuk meglehetősen meglepődnék, ha az anyukám holnaptól Piroska nagyijának szerkójában főzné a vacsorát és rám szólna, vegyem fel a Pöttyös Panna ruhámat, mielőtt kimegyek a kertbe, hogy megöntözzem a paradicsomot.

Olyat hallottam már, hogy valaki nővérkének, vagy titkárnőnek öltözik, ha fel akarja izgatni az urát, de olyat még nem, hogy jobban megy a szobabiciklizés, ha Micimackónak öltözöl hozzá. Pedig a már említett ruhagyártó cég váltig állítja, mesés életre számíthatunk, ha ezentúl az ő gönceikben megyünk még a toalettre is. Ja tényleg, oda mit kell felvenni? Mondjuk Jancsi és Juliska cuccát, mondván, ők már úgy is elég nagy szarba kerültek…

És ha már kivégezték a mesefigurás ruhákat, bizonyára hamarosan megalkotják a filmhősös munkaruhákat is. Abban van csak a lehetőség. Támogathatnák a nagyobb vállalatok, hogy a nővérkék és az orvosok Dr. House botját tb-támogatással vehessék meg, esetleg kedvezményesen nyaralhassanak a Feketeerdő Klinika üdülőjében. A nyomozók fél áron juthatnának ballonkabáthoz, esetleg szivarhoz, a mentősök meg ingyen hordhatnák egy-egy hétig Mágenheim doki viseltes köpenyét.

És a szakácsok kinek a bőrébe bújnának? Talán Gordon Ramsay-ébe, és, hogy tökéletesen hozhassák a figurát a főzőtanfolyam mellett egy káromkodási kurzust is el kellene végezniük. Én ma a lecsót próbálom eladni, na nem Süsü a sárkánynak álcázva, igaz ebbe a felturbózott változatba is kerül valami zöld, ami ez esetben spárga. Érdemes kipróbálni!

 

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése