2012. június 6., szerda

NYÁRSRA fel!

NYÁRSRA fel!


Kedves Mindenki! Ma elhatároztam, mostantól mindenkihez kedves leszek, de nem amolyan ímmel-ámmal, hanem teljes szívből, igazán, teli szájjal mosolyogva. És ha ezért bárki hülyének néz majd, hát vele még nyájasabban viselkedem ezután.

Mosollyal harcolok....
Magamba szálltam. Vagy éppen megszálltak? Lehet, hogy nem is én döntöttem úgy, hogy mostantól cuki leszek, hanem az a kis idegen, aki beköltözött a fejembe? Lehet, hogy holnap meg valami tök mást sugall majd nekem? Nem tudom, mindenesetre elhatároztam, kihasználom azt az időszakot, amikor úgy valóban késztetést érzek arra, hogy jó legyek. És nem fogjátok elhinni, de amikor valóban kedvesen viselkedtem, sőt olyanoknak is apró kis ajándékokat adtam, akik láthatóan a kis baltát látnák szívesebben a fejemben, nem a strasszos hajcsatot, hát úgy néztek rám, mint ha a Holdról érkeztem volna. Pedig nekem azt mondták, a jóság jóságot, a mosoly meg mosolyt szül viszonzásul. Hát én vagy rossz helyen kopogtattam, vagy tényleg másokkal van a baj, nem is velem. Azt láttam, hogy az emberek többsége nem, hogy nem veszi jó néven a kedvességet, de leginkább zaklatásnak éli meg. Tulajdonképpen most azt várom, mikor kapom meg az első bírósági idézéseket, aurába történő erőszakos behatolás, vagy mosollyal zaklatás miatt. És, ha ott állok a taláros testület előtt, hát majd törhetem a fejem, mivel védekezzek. Azt vajon elfogadják, hogy én tényleg csak kedves akartam lenni, mert törekszem a békességre...Ja, hogy ez ma nem kifizetődő? És az vajon az lesz, ha a morcoskodókat esetleg holnap megkínálom valami finomsággal? A csokoládé és a karamell vajon leolvasztja a jeges kérget az egojukról? Tudjátok mit, kipróbálom! Vagy tudjátok mit! Próbáljuk ki együtt! Holnap vigyünk mind finomságokat azoknak, akik utálnak bennünket, és aztán majd meséljük el egymásnak, kinek milyen tapasztalatai voltak.:-)
Ma tényleg megváltó hangulatomban vagyok...hát akkor csak okosan!
A mai ajánlatom csokis és karamellás eper. Nagyon egyszerű és gyors desszert, ráadásul még a gyomrot sem terheli meg túlzottan.

EPERNYÁRSAK

Válogassunk ki nyolc szem szép epret. Mossuk meg őket és húzzunk nyársra négy-négy darabot. Az egyik nyársat forgassuk vaníliás kristálycukorba. Ezután a karamellizáló pisztollyal jól karamellizáljuk rá.
A másik nyársat forgassuk vajjal összeolvasztott tejcsokoládéba. Az epreket tejszínhabbal, esetleg fagyival tálaljuk.

3 megjegyzés:

  1. abba a székbe nekem is BE kellett ülni :) nem tudom mi kerül rajta 60 ezerbe...

    Végy 8 szem epret. A képen meg 10 van :)

    VálaszTörlés
  2. Nyami*.*
    Nem tudom eldönteni,hogy amikről írsz azok valóságok? vagy talán irronizálsz? Nem tudom imádom, és ha komoly akkor hidd el tényleg kifizetődő jónak lenni;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:-) És néha ez, néha az :-) Ami a kérdésedet illeti...

      Törlés