2012. június 4., hétfő

Ezt jól FELFÚJTUK


Ezt jól FELFÚJTUK

Ma pozitív gondolatot teremtek magamnak, holnap meg esetleg egy új vesét, meg egy jó zsíros állást. Mert ha igaz, amit a mai napról mondanak, hát akkor bármi megtörténhet, ha azt megfelelő időben, helyen, na meg módszerrel gondolja az ember.

http://www.ideachampions.com/weblogs/archives/quotes/index.shtml
A gondolatnak teremtő ereje van. Ma meg pláne! Nem kevesebb erővel bír ma egy „rohadj meg, vagy éppen verjen, ki a ragya”, mint tízezerszeres. Ha nem lennék elég érthető, hát lassabban is elmagyarázom. Állítólag vannak napok, amikor minden gondolatunknak tízezerszeres teremtő ereje van, így bizony nem árt meggondolni, mit is kíván az ember.
Tudjátok, nem igen hiszek ezekben a hókuszpókuszokban, de hát mivel elég csóró vagyok mostanában és a dolgaim sem éppen úgy haladnak, ahogyan egy jól olajozott vágányon haladva kellene menniük, hát gondoltam, beáldozom azt a pár gondolatot, hátha azokkal nem bontom le a bazilika kupoláját, viszont megnyerhetem a lottóötöst. Megjegyzem, elég nagy bajban lehet a teremtő azzal a bazi sok teremtő gondolattal, amelyik mind arra irányul, hogy legyen már végre enyém a lottó főnyereménye. Ilyenkor végül kié lesz? Ki dönti el, ki gondolt jobban a csodára, vagy éppen kinek a gondolata volt inkább teremtő? Vagy ilyen esetekben sorsolást tartanak, amolyan pótszám húzást?
Lényeg a lényeg, a felturbózott, vagy éppen felfújt teremtő gondolat napján végül arra jutottam, teremtek magamnak valami igazán klassz dolgot. Gondolhattam volna egy tűzpiros magassarkúra, vagy éppen egy lakásra a Várban, ami nagy vágyam, de én sokkal prózaibb dologra gondoltam, ami a melómra vonatkozik. És bár reggel még képtelenségnek tűnt, délutánra mégis megvalósulni látszott a dolog.
Ijesztő. Mert vagy működik ez a valami, vagy csupán én vagyok baromi jó a teremtésben J És ha így van, akkor kérdés, hogyan tartsam kordában az agyamban ficánkoló állandó gondolatokat, amelyek időnként fura dolgokat tennének ellenségeimmel, vagy éppen horrora akadnak…
Még mielőtt tovább fújnám ezt a lufit, inkább készítettem nektek egy ízletes sajtfelfújtat. Légies lett és ízletes, érdemes kipróbálni.

SAJTSZUFLÉ

Öt deka vajat megolvasztok, ebbe teszek 1,5 púpozott kanál lisztet, 2,5 deci tejet és ezt sűrűre főzöm. Ezután hozzáadom négy tojás sárgáját, 10 deka sima és 10 deka füstölt sajtot, illetve ízlés szerint sót. Végül óvatosan belekeverem négy tojás felvert habját. A masszát 7, kivajazott és zsemlemorzsával megszórt szuflé formába töltöm. Előmelegített sütőben 200 fokon 20 percig sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése