2012. május 14., hétfő

Az álmokon túl


Az álmokon túl

UFO-k támadtak rám. Nem olyan zöldek, meg hosszú kezű, világító ujjúak, hanem olyan tányér alakúak. Szóval egy egész hadsereg jött rám, nyílván ismernek, tudták, hogy egyet kiröhögnék…

http://usahitman.com/etlife-found/
Ezek az űrhajók ott cikáztak a házunk körül, aztán jött egy hosszúkás légi jármű is, szép lassan kezdett leereszkedi a kertbe és komótosan leszállt a 100 éves diófa tövében. Na, gondoltam – ennek a fele sem tréfa! Úgy véltem, nem árt menekülőre fogni a dolgot, mielőtt szétbombáznak, vagy szétboncolnak. Tanácstalanságomban azt láttam a legreálisabbnak, ha bemászok a szekrénybe és magamra csukom az ajtót. Amikor bekuporodtam, az jutott eszembe, hogy itt aztán éhen, meg szomjan is döglök, ha ezek az űrlények sokáig röpködnek az ablakunk alatt. Nem voltam hát rest, kimentem a konyhába egy kis vízért, meg zsemléért és biztonság kedvéért egy elemlámpát is magamhoz vettem, mert köztudottan utálom a sötétséget.
Aztán hirtelen egy hasító fájdalmat éreztem a gyomromban és tudtam, ha azonnal ki nem rohanok a wc-be, az UFO-k bizony olyat látnak, mint még soha. És milyen szerencse, hogy az agyam kapcsolt, ez utóbbi dolog bizony már a valóság és nem az álom része, amely a zsemlével, meg a vizespalackkal véget is ért.
Az éjszakai kalandozásaim egyébként gyakran még ennél is sokkal röhejesebbek. Nem tudom, hogy az agyamban mi okozza a ful zakkanást, talán a lefekvés előtt betolt dobostorta, vagy esetleg valami rosszindulatú álommanó szórakozik velem. Egy biztos, meglehetősen bizarr dolgokat birok álmodni.
Ám az, ami az este lefekvés előtt történt velem, bizony nem állom volt, de annál röhejesebb, vagy inkább elkeserítő? Valaki rejtett számról hívott és közölte velem, ő az XY banktól van és a személyes adataim bediktálása után megmondja, miért is keres. Ez most komoly? Miután megkérdeztem tőle, hogy mit szórakozik velem, teljesen kiakadt. Mondtam neki, játszuk azt, hogy először mondja meg ő mikor született és ki az anyja, aztán én is megmondom az enyémet. Erre meg letette a telefont. Hogy mi baja volt? J Megjegyzem, tavaly valahogyan lemásolták a bankkártyámat és ellopták az összes pénzemet. Ezek után csoda, hogy ilyen vagyok….
Na de nyergeljünk át a sok hülyeségről, valami finomságra. Legyen ez mondjuk egy süti.


VANÍLIÁS-CITROMOS CSIGA


Langyos cukros tejben megfuttatjuk az élesztőt. Közben 60 deka liszthez adunk két csipet sót, 6 deka cukrot, 10 deka olvasztott vajat, 2 tojás sárgáját, az élesztőt és még annyi langyos tejet, hogy jól dagasztható masszát kapjunk. Ezt jól kidolgozzuk, és 1 óráig kelesztjük. Aztán kinyújtjuk a tésztát, megkenjük puha vajjal, megszórjuk porcukorral, vanília kivonatot csöpögtetünk rá és citromhéjjal is bőven megszórjuk. Ezután feltekerjük, mint a kakaós csigát és felszeleteljük. A csigákat tepsibe tesszük és fél órát még kelesztjük. Ezt követően 200 fokon kb. 25 percig sütjük. Ez után vaníliás cukros tejjel megkenjük, még egy kis citromhéjjal megszórjuk a csigákat és még öt percig 250 fokon készre sütjük őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése