2012. május 15., kedd

Az elveszett FÉL ÓRÁM története


Az elveszett FÉL ÓRÁM története

Más Ferrarira vágyik piszkosul, én meg egy fél órára. Abban a fél órában leginkább tojnék a világra és tudjátok mit, még csak nem is gondolkodnék…J


http://www.hardwaresphere.com/2011/09/03/half-an-hour-clock-design/
Ha lenne fél órám, ami csakis az enyém, csodákat tennék. Újabban azon kapom magam, hogy azt a fél órát, amit azzal töltök, hogy beérjek a szerkesztőségbe, no, még csak azt sem tudom relaxálással tölteni. Már arra sem futja abból a 30 percből, hogy bedugjam a fülem és zenét hallgassak, mert akkor közben nem tudok „fejben írni”. Megőrültem? Lehet…de inkább csak elveszítettem az utolsó fél órámat is.
Könyörgöm, ha valaki megtalálná a körúton a szomorúan járdán heverő szabad 30 percemet, dobjon egy sms-t vagy egy mailt, oda megyek érte, ahol csak van, még jutalmat is hajlandó vagyok kifizetni. Mert mint tudjuk, az idő pénz, de nekem még annál többet is megérne, ha újra a markomban tarthatnám.
„Elveszett fél óra keresi hasonló érdeklődési körrel rendelkező párját, csak, hogy végre megmeneküljön gazdájától, aki arra sem volt képes, hogy megtartsa őt. Minden megoldás érdekel, csak munkaholisták, alkoholisták, unatkozók és időpazarlók kíméljenek.” – állna a hirdetésben, amit az elveszített fél órám adna fel, már ha lenne keze, meg tolla. De mivel a sors ilyen nagyszerű dolgokat nem adott meg neki, csak némán hever, szitkozódik, és amikor egyszer csak letelik, hát bebóbiskol.
Ha újra nálam lenne a fél órám, biztosan jobban szeretném, mint azelőtt. Meghívnám vacsizni, persze csak valami gyors helyre, nehogy végig kelljen néznem, ahogy előttem múlik el. Talán megajándékoznám egy saját fél órával is, ami baromi jól jönne neki olyankor, amikor az én 30 percem már letelt.
Más Ferrarira vágyik, én csak egy fél órára. Nem 31 percre, még csak nem is egy lelassított 30 percre, csakis annyira, ami nekem jár ahhoz, hogy tegyek a világra és még csak gondolkodnom se kelljen.
A mai ajánlatom egy olyan süti, aminek elkészítéséhez 30 perc is elegendő. Indítsd a stoppert és vágj bele! J

FÉL ÓRÁS DIÓS-CSOKIS SÜTI


A világ legegyszerűbb desszertje, amit akár egy gyerek is el tud készíteni. Ennek ellenére igazán finom, mondjuk egy nehezebb ebéd utánra. Öt tojás fehérjéből kemény habot verünk. A sárgáját 5 kanál cukorral addig keverjük, amíg ki nem fehéredik. Ebbe keverünk 5 kanál tejet, két kanál olvasztott vajat, 4 kanál lisztet, 4 kanál őrölt diót, egy sütőport, majd hozzákeverjük a tojáshabot. A massza kétharmadát egy tepsibe öntjük. A masszába diódarabokat dobálunk. A maradék masszába kakaót keverünk. A csokis tésztából pöttyöket teszünk a sárga massza tetejére, majd ezeket a pöttyöket, egy kanál segítségével, finoman összekötjük, hogy ilyesmi mintát kapjunk. A tésztát előmelegített sütőben 200 fokon kb. 20 perc alatt készre sütjük. Tetszés szerint felvágjuk és akár porcukorral beszórva is tálalhatjuk,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése