2012. május 13., vasárnap

NE!!(t) függő


NE!!(t) függő

Féltékeny lett a számítógépem, mert intim viszonyba kerültem a mobilommal. Két durcizás között arról is beszámolt, ha a butábbik készüléket simogatom áhítattal, nem érezte volna árulásnak a dolgot, de így most már pitizhetek a bocsánatáért.

Megszégyenített az okostelefonom. Jól beintett, amikor a minap szerettem volna egy egyszerű osztást elvégezni rajta. Láttam, hogy derogál számára egy általános iskolásnak is röhejes feladatot elvégezni, ezért inkább sértődötten lefagyott. Vissza sem tudtam kapcsolni addig, amíg elnézést nem kértem tőle…
A tudósok megállapították, hogy függőségbe kerültünk a telefonunktól és a számítógépünktől. Nem értem miről beszélnek! Én például alvás közben csak ritkán riadok fel arra, hogy megnézzem a Facebookot…. J
A legtöbb ismerősöm is tök normális. Csak két gépük és két internet előfizetésük van és sosem aggódnak azon, mi van akkor, ha a mobil és a vezetékes egyszerre mondja fel a szolgálatot, inkább csendben bemennek a munkahelyükre netezni. J Kivételek persze mindig akadnak, de őket is fel kell mentenem a függőség vádja alól, mert szerintem csak alaposak, szorgalmasak és szeretik tudni, hogy ki mit csinál körülöttük a világban J Ez akkora bűn?
Tulajdonképpen én is csak néhányszor kaptam még attól pánikrohamot, ha elment az áram a lakásban. Félre értés ne essék, nem a sötétség rémisztet, hanem az, hogy elvágták a köldökzsinórt. Legalább figyelmeztettek volna…szóltak volna, hogy háromig számolnak és nem lesz net. De nem, csak galád módon hátulról támadtak. És ilyenkor az ember ne kapjon infarktust? J
A tudósok azt is megállapították, hogy az emberek jobban ragaszkodnak az okostelefonjukhoz, mint a barátaikhoz…Na,náJ Melyik ismerősöd tud több száz telefonszámot megjegyezni, figyelmeztetni, hogy holnap fogorvos, fotózni, ha isteni sütit látsz és melyik olyan néma, mint a sír…J
Ám mielőtt túlságosan komolyan vennénk a témát, inkább főzzünk kicsit. Legyen a mai menü valami olcsó, de finom, hogy mellette még fussa a horribilis telefonszámlára is…

VEGYES ZÖLDSÉGLEVES TEJFÖLLEL


Egyszerű és gyors étel és gyakorlatilag bármiből elkészíthető, ami ott lapul a hűtőben. Én összevágtam hozzá néhány krumplit, 3 közepes répát, fehérrépát, egy kis maradék brokkolit, néhány kisebb paradicsomot. Vajon pici paprikás rántást készítek (csak az íze miatt) ráteszem a feldarabolt zöldségeket. Sózom, borsozom, kicsi köményt adok hozzá. Vízzel felöntöm, és a zöldségeket megpárolom. Amikor kész, konzerv zöldborsót adok hozzá. Közben egy tojásból nokedlit készítek és ezt is beleszaggatom a levesbe. Amikor felforrt, tejföllel tálalom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése