2012. április 22., vasárnap

TÉ(I)SZTA ŐRÜLET


TÉ(I)SZTA ŐRÜLET

Ha annak idején azt látom, hogy a nagymamám bőrszerkóban feszít egy Harleyn, hát biztosan újra indítom magam és arra gyanakszom, végképp megzakkantam. Pedig lehet, hogy a jó nagyi csak a 83 éves modell nőnek a példáján felbuzdulva maga is úgy döntött, megmutatja, ebben a korban is lehet még valaki címlapon.

Méltósággal megöregedni...valahogy így!
Hát, nem tudom, kinek a pap, kinek a papné, de nekem nem jön be, ha egy csontsovány 83 éves asszony ezüst gatyóban, meg Madonna csúcsos melltartójában feszít. Bármennyire is jól tartja magát valaki, abba szerintem bele kellene törődni, hogy eljárt felette az idő. Ez a hölgy azonban láthatóan más dimenzióban él és mivel még adják is alá a lovat, hát ő lovagol. Én meg megnéztem, hogyan. J
Mondtam már, bulváron edződtem, így nem igen lehet semmivel kizökkenteni a nyugalmamból, de ezekkel a fotókkal, most sikerült. Nem tudtam, mosolyogjak vagy inkább sírjak. Azok a felvételek, melyeken korának megfelelő öltözékben van, tényleg szépek. Az ősz hajhoz, valóban a konty, meg a garbó illik, na meg a szilvalekvárfőzés, nem pedig a topp, a strasszos, tüllös estélyi, meg a szűk gatya. Ha én arra vetemednék, hogy 83 évesen bikiniben, fiatal fiúkkal pózoljak, mindenkit felhatalmazok, azonnal lőjetek fejbe, de minimum mosassátok át az agyamat, hogy ismét reálisan lássam a világot.
Számos pletyka kering, melyek arról szólnak, hogy celebek azért ölték mag magukat, mert nem tudták elfogadni az öregséget, illetve, hogy már nem úgy néznek ki, mint húszévesen. Ha nagyon gonosz akarnék lenni, azt mondanám, ezzel tesznek jót a világnak, nem pedig azzal, hogy 50-60, vagy akár 80 évesen tinédzsernek öltözve, kisimított mimikával riogatják a gyerekeket. Ez az egész, tiszta para.
Az én nagymamám még akkor is szép volt, amikor örökre lehunyta a szemét. Kendő volt rajta, meg egy sötétkék ruha, nem selyemblúz, nem körömcipő és mégis sugárzóbb volt, mint a 83 éves modell, akit állítólag szétszednek a fotósok. Hát csak szedjék, de minél gyorsabban, mielőtt végképp sokkot kapok.
S mielőtt valóban tisztára beparáztatnék itt mindenkit, inkább közzéteszem a két kedvenc tésztareceptemet. Mert tésztát főzni gyors, egyszerű és a világ legfinomabb dolga. Ha van kedvetek, próbáljátok ki J

PARADICSOMOS ÉS KÁPOSZTÁS TÉSZTA

Paradicsomos spagetti: A spegettit kifőzni nem nagy dolog és amíg ez készül, a szósz is megfő. Ehhez hagymát apróra vágunk, majd vajon megpároljuk. Hozzáadunk darabolt konzervparadicsomot, vagy frisset, de akkor tegyünk bele paradicsompürét is. Kicsit megcukrozzuk, sózzuk és teszünk bele kevés Ajvárt, amitől pikánsabb lesz. Amikor besűrűsödött, beletesszük a kifőtt tésztát és együtt pirítjuk. Végül hozzáadunk kevés reszelt sajtot és ezzel is pirítjuk még kicsit a serpenyőben. A tetejére friss petrezselymet szórok.

Káposztás tészta: Nagy kockatésztából készítem.  Közben a káposztát géppel lereszelem (kézzel is lehet, de azt utálom J ) majd besózom. Kicsit állni hagyom, majd felhevített olajra rakom a kicsavart káposztát és pici cukorral, borssal sütöm (nem párolom!). Összekeverem a káposztával és együtt még jól lepirítom. Isteni étel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése