Direkt marketing – SZI(l)VÁS
Fogjad, oszt vedd meg! He, anyám, ennél
jobbat úgy se találsz még a kínaiba se, jobban teszed, ha azonnal kifizeted, mert
más viszi el! Még, hogy szar? Istenemre mondom, főbe lövöm magam, ha leszólja,
és nem veszi meg!
Minden eladó:-) Fogd és vidd... |
Direkt marketing. Talán nem szokványos
formában, de hát ezek a mondatok is ugyan azt a célt szolgálják, mint amikor az
öltönyös manager fontoskodva próbálja megmagyarázni, ha megvesszük az ő
projektjét, talán a világot is megvesszük vele együtt. A Wikipédia szerint: „a direkt
marketing valamely reklámeszköz felhasználásával a megcélzott személyekkel
történő közvetlen (direkt) kapcsolatfelvételre és (marketing) kommunikációra
törekszik. Direkt marketing alkalmazásakor a vállalat közvetlen fogyasztói
csatornákon keresztül, azaz közvetítők nélkül lép kapcsolatba a vevőkkel.”Azt
ugyan nem teszik hozzá, de sejtem, hogy a direkt marketing a vevők átbaszásának
leggyorsabb és legközkedveltebb formája. A minap már gondolkodtam is azon, hogy
kibővítem ezzel a kis megjegyzéssel az imént idézett szócikket…
Csokimennyország! |
Az egyik ismerősöm a napokban újabb
formáját villantotta fel előttem a direkt marketingnek. Azt mondja, óriási
felfedezést tett. A leányzó most éppen cukorkát, csokoládét ad el, és azóta igencsak
fellendült a bolt, mióta szingli lett. Hogy mi az összefüggés a nyalóka és a
szopóka között? J Hát kérlek, ez a direkt marketing. A
csaj állítja, hogy minden pasi rábukik az muffinjára, aki legalább már egyszer
megdöntötte. Ha jó volt vele a szex, a pasi hálából vásárol nála, ha meg a
csávó beégett, akkor azzal kompenzál, hogy megveszi a fél boltot. Kicsi kukac,
sok lóvét hozhat! A csaj most éppen abban a hittben él, hogy hamarosan Hawain
is megnyithatja üzletét, ha ilyen ütemben fejlődik a boltja. Mert amíg nem jön
a klimax, addig mindig lesz betevő is – mondta a múltkor mosolyogva. Csak félő,
hogy hamarosan a kerületében több lesz az elhízott férfi, mint a gyorskajáldák
közelében, ráadásul egy nős pasinak otthon baromi nehéz megmagyarázni, mitől
gyűlik ilyen ütemben az ágy alatt a Macskanyelv.
A direkt marketing sok esetben bizony
szívás. Mert ha az embert közvetlen közelről próbálja meggyőzni az eladó arról,
vegye már meg a 100 funkciós robotgépet, k***a nehéz kitérni a szájszag elől.
Én egyszer majdnem kihátráltam így egy negyedik emeleti ablakon.
Csűrhetjük akárhogyan a szót, a direkt
marketing nem egyéb, mint rádumálás, s ha nincs meg hozzá a kellő mellbőségünk,
kenhetjük a hajunkra az összes szakirodalmat…
S amennyiben ti nem szeretnétek szívni
egy uncsi direktmarketing kurzuson, akkor inkább süssetek velem szilvás
kosárkát, amit ráadásul variálhatunk, ha éppen úgy tartja úri kedvünk.
SZILVÁS KOSÁRKÁK
Szóval, a tésztához először olvasszunk
csokit vízgőz felett. Egy tábla csokihoz egy negyed vajat is keverjünk, majd
adjunk hozzá egy tojás sárgáját. Óvatosan es folyamatosan keverjük a masszát,
mert különben rántotta lesz a tojásból. A keverékhez adjunk 1 deci tejet, 4
kanál lisztet, 2 kanál őrölt mandulát, 1 sütőport és 1 tojás felvert habját. A
masszát kanalazzuk a kosárkákba, majd süssük meg 200 fokon kb. 10 perc alatt. A
kihűlt tésztakosarat szilvalekvárral töltjük, a közepébe egy szem szilvát vagy
aszalt szilvát teszünk. De a töltelék lehet gyümölcsjoghurt, esetleg csokikrém
is. Valahogy így.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése