2012. március 2., péntek

Direkt marketing - SZI(l)VÁS


Direkt marketing – SZI(l)VÁS

Fogjad, oszt vedd meg! He, anyám, ennél jobbat úgy se találsz még a kínaiba se, jobban teszed, ha azonnal kifizeted, mert más viszi el! Még, hogy szar? Istenemre mondom, főbe lövöm magam, ha leszólja, és nem veszi meg!

Minden eladó:-) Fogd és vidd...
Direkt marketing. Talán nem szokványos formában, de hát ezek a mondatok is ugyan azt a célt szolgálják, mint amikor az öltönyös manager fontoskodva próbálja megmagyarázni, ha megvesszük az ő projektjét, talán a világot is megvesszük vele együtt. A Wikipédia szerint: „a direkt marketing valamely reklámeszköz felhasználásával a megcélzott személyekkel történő közvetlen (direkt) kapcsolatfelvételre és (marketing) kommunikációra törekszik. Direkt marketing alkalmazásakor a vállalat közvetlen fogyasztói csatornákon keresztül, azaz közvetítők nélkül lép kapcsolatba a vevőkkel.”Azt ugyan nem teszik hozzá, de sejtem, hogy a direkt marketing a vevők átbaszásának leggyorsabb és legközkedveltebb formája. A minap már gondolkodtam is azon, hogy kibővítem ezzel a kis megjegyzéssel az imént idézett szócikket…

Csokimennyország!
Az egyik ismerősöm a napokban újabb formáját villantotta fel előttem a direkt marketingnek. Azt mondja, óriási felfedezést tett. A leányzó most éppen cukorkát, csokoládét ad el, és azóta igencsak fellendült a bolt, mióta szingli lett. Hogy mi az összefüggés a nyalóka és a szopóka között? J Hát kérlek, ez a direkt marketing. A csaj állítja, hogy minden pasi rábukik az muffinjára, aki legalább már egyszer megdöntötte. Ha jó volt vele a szex, a pasi hálából vásárol nála, ha meg a csávó beégett, akkor azzal kompenzál, hogy megveszi a fél boltot. Kicsi kukac, sok lóvét hozhat! A csaj most éppen abban a hittben él, hogy hamarosan Hawain is megnyithatja üzletét, ha ilyen ütemben fejlődik a boltja. Mert amíg nem jön a klimax, addig mindig lesz betevő is – mondta a múltkor mosolyogva. Csak félő, hogy hamarosan a kerületében több lesz az elhízott férfi, mint a gyorskajáldák közelében, ráadásul egy nős pasinak otthon baromi nehéz megmagyarázni, mitől gyűlik ilyen ütemben az ágy alatt a Macskanyelv.

A direkt marketing sok esetben bizony szívás. Mert ha az embert közvetlen közelről próbálja meggyőzni az eladó arról, vegye már meg a 100 funkciós robotgépet, k***a nehéz kitérni a szájszag elől. Én egyszer majdnem kihátráltam így egy negyedik emeleti ablakon.

Csűrhetjük akárhogyan a szót, a direkt marketing nem egyéb, mint rádumálás, s ha nincs meg hozzá a kellő mellbőségünk, kenhetjük a hajunkra az összes szakirodalmat…

S amennyiben ti nem szeretnétek szívni egy uncsi direktmarketing kurzuson, akkor inkább süssetek velem szilvás kosárkát, amit ráadásul variálhatunk, ha éppen úgy tartja úri kedvünk.



SZILVÁS KOSÁRKÁK

Mielőtt nekikezdünk, mindenképpen szerezzünk be kosárka alakú sütőformákat. Nekem a szilikon nagyon bevált. Sokan mondják, hogy összetörik a tészta, amikor ki akarják venni a sütőformából. A trükk az, hogy ki kell hűteni a sütit, mielőtt kifordítanánk a szilikonból.

Szóval, a tésztához először olvasszunk csokit vízgőz felett. Egy tábla csokihoz egy negyed vajat is keverjünk, majd adjunk hozzá egy tojás sárgáját. Óvatosan es folyamatosan keverjük a masszát, mert különben rántotta lesz a tojásból. A keverékhez adjunk 1 deci tejet, 4 kanál lisztet, 2 kanál őrölt mandulát, 1 sütőport és 1 tojás felvert habját. A masszát kanalazzuk a kosárkákba, majd süssük meg 200 fokon kb. 10 perc alatt. A kihűlt tésztakosarat szilvalekvárral töltjük, a közepébe egy szem szilvát vagy aszalt szilvát teszünk. De a töltelék lehet gyümölcsjoghurt, esetleg csokikrém is. Valahogy így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése