2012. március 12., hétfő

MÁSállapot


MÁSállapot

Másnak lenni és másállapotban lenni, meglehetősen más dolog. Ma már másnak lenni tök átlagos, átlagosnak lenni, meg tök unalmas, és aki unalmas, az akár le is húzhatja magát a wc-n. Akkor meg miért törekszik mindenki a másságra? Kérdezz meg erről, valaki mást! J

Más lettem...iker:-)
Na persze nekem is van véleményen, lévén, hogy elég korán lettem más, pontosan születésem pillanatában, amikor az orvos végigüvöltötte a sivár kórházi folyosón, hogy „anyuka, ez a gyerek mégsem farfekvéses, egészen más! Iker.” Szegény anyám azt hitte, valami hülye szívatja, neki ugyanis kilenc hónapon keresztül senki nem mondta, hogy két gyerek van a hasában. Mindig azzal kábították, az a lurkó baromi aktív, azért érzi, hogy minden pillanatban ficánkol. Aztán se hiperaktív, se farfekvéses nem lettem, csak iker, ami abban az időben még nagyon is másnak számított, hiszen nem volt annyi lombikprogramos fogantatás, aminek következményeképpen ma már szinte minden második nő ikrekkel kénytelen bajlódni az elkövetkezendő életében.
http://www.criticalbench.com/build_muscle_vegetarian_diet.htm
Vega agy:-)
Másságom megpecsételődésének pillanatában a jó Isten nyílván azt is elhatározta, azzal szívat majd egy életen át, hogy mindig másnapra időzíti azt, hogy gazdag, szép, okos és már-már undorítóan tehetséges legyek, így aztán úgy halok majd meg, hogy mindig csak a másnapra vártam. Jó kis tréfa, mondhatom ez is más, mint azzal poénkodni, hogy a másik háta mögött kipukkantunk egy papírzacskót.
Amikor ötévesen elolvastam a Vackor a kölyökmackó történetéről szóló könyvet, anyukám könnyek között mesélte a rokonoknak, ez a gyerek nagyon más, mint a többiek, okosabb. Egy évvel később meg már azért bőgött, mert a tanító néni hátrakötött kézzel és bekötött szájjal a sarokba állított, mondván, annyira más vagyok, mint a többiek, hogy nem tud elviselni. Naná, hogy nem tűrt meg maga körül, ugyanis folyamatosan arra emlékeztettem, hogy ő tulajdonképpen fölösleges, ha egy hatéves már az első tanítási héten kifogástalanul ír, olvas és számol. Arra azért kíváncsi lennék, hogy mikor csesztek el végérvényesen, mert arról a szintről aztán már nem léptem előre túl sokatJ

A más bélyeget akkor sütötték rám legközelebb, amikor kiderült, hogy vega vagyok. Jöttek is a különböző pletykák, hogy mostantól áttértem egy más hittre, meg mások tudják, hogy súlyos betegség miatt hagytam el a húsevést, de egyéb okokat is kitaláltak, mint például, hogy egyszerűen csak komplett idióta vagyok. Megjegyzem, bolondnak lenni ma már eléggé átlagos, akkor vagy más, ha nincs pszichiátered és ha életed során minimum egyszer nem kellett leszedni a Lánchíd tetejéről, vagy nem voltál annyira depressziós, hogy már a szart is leszartad. Meggyőződésem, hogy Lipótot is akkor zárták be, amikor rájöttek, hogy őrültnek lenni nem, hogy nem más állapot, hanem egy szebb és eredményesebb jövő záloga. Így lettek a topmanagerekJ
S ha már a másságról dumálunk itt egész este, hát vegyünk elő valami hagyományosat, kicsit másképpen. Bevallom, gyengéim a retrokaják. Imádom, ahogy az ízek előhozzák a fura kis emlékeket, még a napközis étkezdék felmosólé szagát is szeretem, mert azzal együtt járt Radócz Attila, akik ugyan az első szerelmem volt, de soha nem akarta megfogni a kezemet, mert neki Anita tetszett. Ja, hát az egészen MÁSJ

MEGGYLEVES ÉS VEGA TÚRÓS CSUSZA

A meggyleves a világ legegyszerűbb és leggyorsabban elkészíthető kajája. A meggybefőttet beleöntöd a lábasba, hozzáfacsarod egy fél citrom levét, majd felöntöd kb. két deci hideg tejjel. Ízlés szerint cukrot, kis fahéjat teszünk bele, legvégül pedig hozzátesszük a kb. féldeci tejben jól elkevert puncspudingot, ami csupán 1-2 evőkanál legyen. A végén az egészet összeforraljuk, majd lehűtve fogyasztjuk.
A vega túrós csusza édes és még véletlenül sem találkozott füstöltszallonával. A tésztát kifőzzük, majd házi túrúval gazdagon összekeverjük. Végül tejföllel és cukorral ízesítjük. Igazi napközis eledel. J

1 megjegyzés:

  1. én a túrós tésztát sósan szeretem, és szalonna helyett szezámmagot pirítok rá, csak úgy szárazon egy teflon serpenyőben.

    VálaszTörlés