2012. március 3., szombat

HABlaty, vagy misztika? SZELLEMES


HABlaty, vagy misztika? Szellemes!

Amíg nem mondják meg konkrétan, hogy mit ettem tagnap reggelire, mivel öblítettem le az ebédet és kinek mit kívántam gondolatban, miközben húztam egyet a fekete woodoo babám nyakán, hát addig én nem hiszek a jósoknak.

http://pictures34.tk/ghost
Hitetlen vagyok és törvényen kívüli. Mondanám büszkén azt is, hogy törvények feletti, de sajnos ez aztán már tényleg nem igaz. Nem hiszek a tűzön járásban, a kristálygömbökben, az asztaltáncoltatásban, meg az indigókék aurában. Nem hiszem, hogy léteznek emberek, akik képesek elhunyt szeretteink üzenetét közvetíteni, viszont hiszem, hogy léteznek csalók, akik kihasználják emberi gyengeségeinket, még gusztustalanabb esetben a gyászt.
Egyik ismerősöm megőrül! Nem vitás, hogy vagy túllőtte magát valamelyik este, vagy xanaxra tolt rá valami piát. Izgatottan mesélte, hogy miközben kint cigizett a lépcsőházban, megjelent neki Michael Jackson szelleme.
- Mit keresel itt Jacko? Mit akarsz te tőlem? Én csak egy slukkot akarok elszívni? – sikoltozott ismerősöm, majd befutott a lakásba, ahová állítólag a szellem is követte!
- Menjél el Jacko, ne ijesztgessél engem! – mondta az asszony, de ekkor már olyan fehér volt, hogy egy halott látó tán már meg sem tudta volna mondani, hogy ő, vagy Jackson jött vissza a túlvilágról.
Számomra ebben a sztoriban nem az kérdés, ott állt-e Michael Jackson a békási lakótelep C épületének hatodik emeleti lépcsőfordulójában, hanem az, hogy milyen fű az, aminek egy slukkja is ilyen jó hatást gyakorol az emberre? J
http://www.paranormal-events-uk.co.uk/database/making-contact/channelling.html
Meg nem őrültem ugyan, de saját szememmel láttam már én is olyat, hogy némi hablatyolás után megemelkedik egy háromlábú asztal, holott senki nem nyúl hozzá. Komolyan mondom, azért mentem el a szeánszra, hogy bebuktassam a médiumot, ehelyett álltam ott, mint Bálám szamara és néztem, ahogy egy asztal csak úgy a levegőbe emelkedik. Nem tudom eldönteni, hogy a kávémba raktak valami szert, vagy a levegőben volt hallucinogén gáz, de az biztos, hogy saját szememmel láttam, azt a valamit. Mert ugye a szellem mégsem emelhette meg az ütött kopott bútordarabot, hogy kommunikáljon azzal a sok szerencsétlennel, akik fejenként tízezret perkáltak le, hogy halljanak két koppanást a padlón? Mert ha a szellem jelent volna mag, akkor szerintem ráborítja inkább az asztalt arra az idióta jósra, aki naphosszat azzal szórakozik, hogy zaklatja még a túlvilágon is.
Szkeptikus vagyok már csak azért is, mert nincs három gyerekem, nincs nagy vagyonom, pedig ezt jövendölték nekem, ráadásul a minap még ki is rúgtak, pedig pár órával korábban ennek épp az ellenkezőjét jósolta meg nekem valakiJ
És amíg ti eldöntitek, hogy HABlaty, vagy valódi tudás a jövendőmondás, én addig szíves figyelmetekbe ajánlanék egy HABOS finomságot, amelyik, hasonlít a Rákóczi túrósra, de azért még sem épp olyan.



HABOS TÚRÓS

Először a tésztalapot sütjük meg. Ehhez dolgozzunk össze 12 deka puha vajat, negyed kiló liszttel (fele rétesliszt legyen), 5 deka cukorral, 1 tojás sárgájával, 2 kanál tejföllel, 1 sütőporral és negyed citrom levével. A tésztát 200 fokon világosbarnára sütjük. Közben fél kiló túrót 1 tojás sárgájával, ízlés szerinti porcukorral, 1 vaníliával, 5-6 evőkanál kemény tejszínhabbal, 3 kanál búzadarával krémesre keverünk. Ezután hat tojás fehérjéből, porcukorból és két csepp ecetből kemény habot verünk. Ha a tészta kihűlt, megkenjük lekvárral, rátesszük a túrókrémet, majd arra a tojáshabot. Az egészet pár percre visszatesszük a sütőbe, hogy kicsit megszilárduljon a hab. Vigyázzunk, nehogy megégjen!

1 megjegyzés:

  1. Kifejezetten érdekes, mostanában találtam egy másik egészen érdekes kávés cikket a koffein és a kreativitás hatásáról, ajánlom mindenkinek itt találod meg www.kávégépbérlés.com/wordpress

    VálaszTörlés