2012. március 25., vasárnap

Törvényekbe CSOMAGOLVA


Törvényekbe CSOMAGOLVA


Törvényeket alkotni a világ legprímább dolga lehet. Fizetnek érte, legálisan beszélhetsz hülyeségeket, és ha mázlid van, egy ország csinálja majd azt, amit szeretnél. Magyarán saját álmaidat csomagolhatod be és adhatod el úgy, hogy a kutya sem fog érte megkövezni.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/EG3nk_Y4Kr5k__wRzOWMEQ
Ma újabb sokkhatás ért. Egyik barátom a facebookon kiposztolt néhány, külföldi törvényt, amelyektől dobtam egy hátast. Gondolj csak bele, mi járhat annak a képviselőnek a fejében, aki beterjeszti mondjuk azt a javaslatot, hogy egy orvos a vizsgálat közben csak tükörből nézhesse a nők nemi szervét. Aztán miért? Élőben a nemi szerv megvakít, vagy sötét átkot szór rád, amit aztán száz mágus sem tud rólad leszedni?
Erről jut eszembe életem legkínosabb „kalandja” amit éppen nőgyógyásznál éltem át. Szegény dokinak hideg volt a keze, amikor hozzám nyúlt, így megkérdezte, nem kellemetlen-e a dolog? Mivel engem anyukám arra tanított, hogy mindig mindenkivel kedves legyek – ez azért nem feltétlenül jött be – ezért a nőgyógyásznak is valami barátságosat akartam mondani, hát kicsúszott a számon: „nem, sőt”. A csend után leesett, hogy a mondatom simán felért, a „meg hát” kínos fordulattal. A kereszténység megalapítása óta ugye tudjuk, hogy kinek a pap, kinek a papné, másnak meg a nőgyógyász, esetleg a fogorvosJ
http://planetoddity.com/pink-snails-invasion/
Visszakanyarodva az elképesztő törvényekre, nézzünk még egyet, amely újabb filozofikus eszmefuttatásra kényszerít.J „Az egyik külhoni országban élő férfiak törvényesen létesíthetnek nemi kapcsolatot állatokkal, de csak nőstényekkel. Hím állattal folytatott szexuális kapcsolatért halálbüntetés jár.” Hát erre jól rácsesztek.:-) És mi van akkor, ha valaki épp egy határ menti faluban lakik? Ha áttaszigálja a hímkecskét a szomszéd faluba ott már felkoncolás nélkül szerelmeskedhet vele? Ez a törvény felvet egy újabb kérdést is? Mi van akkor, ha a nőstény ló teherbe esik egy férfitól? (Tudom, hogy ez hülyeség!) J Kinek kell felnevelni a gyereket és hol? Az istállóban lesz ezután a közös hálószoba, vagy a házban? És válás esetén hová utalandó a gyerektartás? Az állatvédő ligához? Na jó, nem ízléstelenkedem tovább, de ez mégiscsak elképesztő!
Megalkottam én is néhány törvényjavaslatot. Csigafelfújttal etetném meg a sznobokat, akik ínyecnek mondják magukat, de otthon titokban parasztkolbászt falnak, végre tényleg máglyára küldeném az állandóan mártírkodókat, megköveznék minden poéngyilkost és elvonókúrára küldeném az energiavámpírokat.
S ha már nekem nincs módom arra, hogy jól becsomagolva egy ország népének lenyomjak a torkán valamit, amit valójában csak én szeretnék megvalósítani, hát most valami egészen más csomagolt dolgot javaslok számotokra. Ez pedig vega shusi, ami csak nevében azonos az eredetivel, de nincs benne se alga, se hal, se egyéb, ami bárkit is elrémiszthetne egy finom vacsorától.

VEGA PADLIZSÁN SHUSI

...szeletelve
Feltekerve...
A padlizsánt meghámozzuk és hosszában vékony szeletekre vágjuk. Sózzuk, borsozzuk, és fokhagymát szórunk rá. A szeleteket grillen megsütjük, vagy pici olajon serpenyőben megpirítjuk. Közben megfőzzük a rizst, lehetőleg jó ragacsosra, mert ha szétpereg szétesik a shusi. A töltelékhez én az otthon talált maradékot használtam még fel, ami ezúttal rántott camambert volt, de végül nem bántam meg, hogy emellett döntöttem, mert az eredmény isteni lett. A kész rántott sajtot is vékony szeletekre vágjuk. Ezután jöhet a feltekerés. A padlizsánszeletet vékonyan megkenem édes chiliszósszal, majd ráterítek egy sor rizst, a rántott sajt szeleteket és az egészet szorosan feltekerem. Végül a tekercseket felszeletelem, akár az igazi shusit. Nagyon finom, higgyetek nekem. J

2 megjegyzés:

  1. Ez a padlizsános husi nagyon guszta. Nekem úgy finom egy étkezés, ha utána kávéval zárom :) a férjemmel már kipróbáltuk a kedvenc kávéfőzőnk összes kapszuláját, és a mogyoróra emlékeztető ízű a kedvencünk http://minu.me/-cafissimo

    VálaszTörlés